Policjanci w służbie historii Jak poprawnie zgłosić swój udział w konkursie - Aktualności -

Policjanci w służbie historii Konkurs dla uczniów „klas mundurowych”

Nawigacja

Jak poprawnie zgłosić swój udział w konkursie

Rejestracja krok po kroku

Chcesz wziąć udział w konkursie?

Załóż konto na platformie www.policjanciwhistorii.ipn.gov.pl – wybierz zakładkę zaloguj/zarejestruj i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Po uzupełnieniu formularza oczekuj maila. Dopiero po kliknięciu w linka w mailu Twoje konto jest aktywne. Minęło już kilka godzin, a Ty nie dostałeś maila? Sprawdź spam. Nadal nie ma? Napisz do nas: maryla.szczupak@ipn.gov.pl lub zadzwoń: (22) 581 85 65– pomożemy.

Brałeś udział w poprzedniej edycji i masz już konto? Świetnie! Nie twórz nowego, zaloguj się na swoje konto.

Na stronie www.policjanciwhistorii.ipn.gov.pl wybierz zakładkę zarejestruj/zaloguj, a nastepnie wypełnij formularz podając dane wszystkich członków zespołu.

Aby poprawnie ukończyć rejestrację po wypełnieniu danych zespołu należy „przeklikać” formularz do momentu, kiedy pojawi się opcja: zapisz wersję roboczą (fot. 8).

GRATULACJE! Jesteście uczestnikami V edycji konkursu „Policjanci w służbie historii”.

Pamiętajcie jednak, aby za każdym razem zapisywać jako wersję roboczą. Po wysłaniu pracy nie bedzie już można dokonywać zmian.

Na jednym koncie może powstać wiele prac konkursowych. W ten sposób opiekunem kilku zespołów uczniowskich może być jeden nauczyciel, ale każdy zespół musi zostać zarejestrowany osobno (fot. 10)

 


 

do góry